#BLOGI16 Kuidas muudab Wildix tervishoiu suhtlustehnoloogiat?

Ühendatud suhtlus kui teenus (UCaaS) on meie töövõtteid muutnud, suurendades produktiivsust ja pakkudes seninägematut paindlikkust. Kuid siiski ei ole pea viis aastat pärast pandeemiat ühendatud suhtluse eelised jõudnud enamike eesliini töötajateni, eriti tervishoiu valdkonnas. Kuigi klassikalised hübriidtöö mudelid ei sobi alati haiglate, hooldekodude ja muude tervishoiuasutuste eesliini töökorraldusega, siis on tervishoiu asutustel patsientide ja kolleegide vahelisest sujuvast suhtlusest siiski palju kasu. Nende vajadused ja tegelik suhtlus tervishoius on lihtsalt erinevad.

Suhtlustehnoloogiate roll tervishoius

Tervishoiutöötajad ei ole kaugeltki suhtlusest ära lõigatud, vaid peavad sageli läbi sõeluma suurel hulgal teavet mitmest erinevast süsteemist. See kehtib eriti häire- ja kõnesüsteemide kohta, mis tuginevad traditsiooniliselt helisignaalidele, mida kuuleb kogu osakonnas. Häired tekitavad tervishoiu töötajates väsimust ning mõjutavad patsientide võimalust magada, lõõgastuda ja terveneda.

Lisaks patsientide tervise kaitsmiseks mõeldud häiretele peavad eesliini töötajad suhtlema enda osakonna ja vastuvõtulaua kolleegidega, teavitama patsientide lähedasi ja ka teiste meditsiiniasutustega sidet pidama. Mõnel juhul tehakse seda erinevate kanalite kaudu või lauatelefonidelt, mis asuvad patsientidest eemal.

Tegelikult hõlmab tervishoiu suhtlustehnoloogia sageli:

  • Õe kutsesüsteeme
  • Häiresignaale töökeskkonnas
  • Kantavat nutistut ehk IoT-seadmeid
  • Häiresignaale töötajatele
  • Traditsioonilisi telefonisüsteeme
  • Kaugteenust ehk telemeditsiini

Kõik need kasutavad tihti erinevaid platvorme või signaalimistehnoloogiaid, mis teeb tõenäoliseks olukorra, kus personal võib olulise teavituse tähelepanuta jätta seetõttu, et neid edastatakse erinevate kanalite kaudu. Wildixi ühtsete suhtluslahenduste abil saab aga suhtlust haiglas lihtsustada, tuues kõik erinevad suhtluslahendused ühte süsteemi.

Kuidas see toimib? Vaatleme kõiki neid erinevaid tehnoloogiaid, et näha, kuidas Wildix suhtlus tervishoius ühtlustab ja lihtsustab.

Juhtmega või juhtmevabad õe kutsesüsteemid

Õe kutsesüsteemid ühendavad patsiendid kiiresti hooldustöötajatega, võimaldades neil abi kutsuda vaid ühe nupuvajutusega. Wildix pakub W‑AIR DECT telefone, mis integreeruvad õe kutsesüsteemiga ja tagavad selle, et teavitused jõuavad kohe hooldajateni. Antibakteriaalse kattega ja sädemekindlate omadustega W‑AIR telefonid on haiglates kasutamiseks ohutud ja Wildixi abil jõuavad teated õdede või hooldajateni olenemata nende asukohast haiglas. Krüpteeritud kahepoolsed kõned tagavad patsientide ja hooldajate vahelise turvalise suhtluse ning töötajad vajavad kõnede ja teavituste saamiseks vaid üht telefoni, mille abil tõhusalt ja kiiresti reageerida.

Töökeskkonna häiresignaalid

Lisaks õe kutsesüsteemidele on olulisel kohal ka üleüldised häiresignaalid, mis annavad märku äärmuslikest tingimustest nagu tulekahju, vingugaas, üleujutus vms. Wildix pakub võimalust neid alarme integreerida W‑AIR telefonidega, et hooldajad saaksid täpse info hädaolukorra asukoha kohta. Erinevate häiretasemete märgistamine värvide ja unikaalsete helisignaalidega aitab hooldajatel kiiremini reageerida ja prioriteete seada, parandades seeläbi patsientide ohutust ja hoolduse kvaliteeti.

Kantav nutistu ehk IoT (ingl Internet of things) seadmed

Kantavad IoT-seadmed, mis jälgivad patsientide tervisenäitajaid, annavad võimaluse liikumisvabaduseks, saates samal ajal pidevalt teateid terviseseisundi kohta. Selline suhtlus hoiab tervishoiutöötajaid patsientide olukorraga kursis. Teavituste tõhusus sõltub aga nende edastamisviisist. Wildixi süsteemiga saab enamik neist seadmetest hõlpsasti integreeruda tänu avatud API-dele ja ESPA protokolli toele. Lisaks aitab Wildixi logisüsteem juhtudel silma peal hoida, võimaldades näha, kes ja kui kiiresti reageeris, aidates nii meeskonnatööd analüüsida ja täiustada.

Töötajate häiresignaalid

Lisaks patsientide turvalisusele on oluline tagada ka hooldustöötajate ohutus, eriti kui nad töötavad üksi. Wildixi W‑AIR Med ja LifeSaver mudelitel on mitmesugused töötaja häirefunktsioonid, nagu paanikanupp ja üksiktöötaja häired, mis võimaldavad töötajatel kiiresti abi kutsuda. Süsteem jälgib ka häire asukohta, tagades, et abi jõuab töötajani kiiresti. Lisaks saavad hooldajad vajadusel telefoni kaudu otse abi kutsuda.

Tranditsioonilised telefonisüsteemid

Tervishoius ei piirdu suhtlus ainult häirete haldamisega – ka patsientide, nende sugulaste ja meditsiinitöötajate vahelised telefonikõned ja sõnumid on olulised. Sageli on telefonisüsteem täiesti eraldiseisev, mistõttu võivad kõned või sõnumid patsiendi juures olles märkamatuks jääda, eriti kui need tulevad lauatelefonile. Wildix pakub täisfunktsionaalset telefonisüsteemi, mis hõlmab kõnede edastamist hooldajate seadmetesse, SMS-meeldetuletuste saatmist ja mitme seadme sujuvat kasutamist samaaegselt. Samuti on süsteemis kättesaadavuse info, mis võimaldab kolleegidel reaalajas näha, kes on sellel hetkel valmis kõnesid vastama.

Kaugteenus ehk telemeditsiin

Telemeditsiin on haiglates kiiresti populaarsust koguv suhtlusvorm, mis võimaldab virtuaalseid kohtumisi videokonverentsi kaudu, vähendades personali kokkupuudet viirustega ja võimaldades päevas rohkem patsiente teenindada. Wildixi kommunikatsioonilahendustes on videokõned integreeritud kõnede ja sõnumitega samale platvormile, vähendades vajadust eraldi süsteemide järele. Lisaks integreerub Wildix Microsoft 365 ja Google’i kalendritega, lihtsustades veebikohtumiste broneerimist. Wildixi veebivahend võimaldab patsientidel ja sugulastel broneerida kohtumisi või alustada vestlust, kõnet või videokõnet otse meditsiiniasutuse veebilehelt ilma lisaprogramme alla laadimata.

Kokkuvõte

Wildix pakub tervishoiusektoris ühtset suhtlussüsteemi, mis ühendab omavahel vastuvõtutöötajad, meditsiinitöötajad, patsiendid, sugulased ja kõnekeskused. See lahendus aitab vähendada alarmide koormust ja kõrvaldab suhtlustõkked, võimaldades teavitusi sujuvamalt hallata ja prioritiseerida. Wildixi süsteemi saab integreerida peaaegu kõigi olemasolevate süsteemidega, vältides vajadust kogu kommunikatsioonitaristu uuendamiseks ja võimaldades kasutada juba olemasolevaid seadmeid ja süsteeme. Ühtne kommunikatsioon parandab meditsiinitöötajate tootlikkust, patsiendirahulolu ning tõstab töötajate kaasatust ja püsivust.

Loe täisversiooni: https://blog.wildix.com/communication-technology-in-healthcare/