#BLOGI10 3 WILDIXI NIPPI

Esecomi tehniline ekspert Kristian rääkis meile Wildixi funktsioonidest, mida ei ole kõik kasutajad veel võib-olla avastanud, kuid mis võivad Wildixiga töötamist palju mugavamaks ja kiiremaks teha.

FUNKTSIOON #1 – F11

F11 on klahv klaviatuuril, mida vajutades saab ükskõik milliselt veebilehelt otse helistada. Märgistage hiirega number ja vajutage klaviatuuril klahvi F11 ning kõne Wildixist ongi alanud. Ja see pole veel kõik – helistada saate ükskõik millisest programmist – lisage helistamist ootavate klientide telefoninumbritega listid Excelisse, Wordi, Notepadi või ükskõik kuhu ja vajutage lihtsalt F11.

FUNKTSIOON #2 – MÄRKMEPABERID SINU EKRAANIL

Märkmepaberid füüsilisel paberil on minevik. Wildixiga saad märkme lisada otse iseenda või kolleegi arvutiekraanile. Vali kas soovid teate lisada mõnele kolleegile või iseendale ning kas see on tavaline teade (Normal) või eriti oluline teade (Important), lisa kirjeldus ja postita. Ekraanil on näha teate sisu ja loomise aeg, kui selle on sinu ekraanile lisanud keegi teine, siis on näha ka postitaja nimi. Märkmepaber on ekraanil nii kaua kuni see ristist sulgeda.

FUNKTSIOON #3 – KIIRTEADE ERAKORRALISTEL JUHTUDEL

Kas olete olnud olukorras, kus mingil põhjusel (tuletõrjeõppus, erakorraline koosolek, seminar, firmaüritus vms) ei saa üks tiim või kogu ettevõte kõnedele vastata, kuid pole saanud klientidele seda infot kohe edastada? Ka sellele murele on Wildixil lahendus. Nimelt saab Wildixiga erakorralise teate ise sisse lugeda ja üles panna. Nii saavad kliendid kohe kiiresti kätte info selle kohta miks kõnedele ei vastata ja millal uuesti helistada võib.