Milline on parim suhtluslahendus?
Suhtluslahendus Esecomist
Esecom pakub suhtluslahendusteks tarkvara ja seadmeid:
- kõnekeskused
- Wildix – lihtsus ja paindlikkus. Kontaktikeskus Wildixi kõneside lahenduse osana võimaldab kõneringe, kõneteateid, IVRi, automaatset tagasihelistamist (callback), statistikat, kõnesalvestust, reaalaja ülevaadet, kellaajalist juhtimist, äpist sisselogimist ja kõnele vastamist ning palju muud. Lahenduses sisaldub piiramatu arv numbreid ja kõnegruppe, sisechat, meeldetuletused, helistaja kontaktikaardid ja sinna tehtavad vabatekstis märkused. Lisaks võimalus juhendajal kõne käigus agenti juhendada või osaleda kõnes pealtkuulajana. Kõnekeskusele saab juurde liita samas süsteemis oleva chat’i- ja videokõne akna ehk WebRTC Kite lahenduse. Kõnekeskusest saab välja saata SMS’e kas personaalselt, malltekstina või automaatselt, nt alati kõnejärjekorras ootajale.
- Mitel MiCC Enterprise – detailne tugevus. Sisaldab väga kõrgel tasemel sisenevate kõnede haldamise loogikad, detailset ja paindlikku statistikat, võimalust luua kõnekeskusest kontaktikeskus koos chati ja e-kirjade teenindamise ning statistilise ülevaate saamisega.
- Frontstage – paindlikult kohandatav kontaktikeskus – unikalasus ning kliendi ja osakondade järgi kohandatav tööakna vaade. Töötab kontaktikeskusena, kus on lisaks ka e-kirjad, chat’id, ticketing ja prognoositav tööjõuressursi vajadus (Workforce Management)
- kõneside
-
- Wildix – kaasaegne VoIP lauatelefon, arvutitelefon, veebitelefon, äpp, analoogtelefon, kaasaskantav W-AIR telefon, kellajaline juhtimine, statistika, click-to-dial, erinevad integratsioonid. Pilvelahendusena või on-site paigaldusena. Integratsioonivõimekus teams4Wildix lahenduse abil MS Teams’iga. Soodsad ja fikseeritud kuutasuga kõneminutid koos 133 riigi laua ja mobiilinumbrite liitmise võimalusega Wildix Classound operaatorteenuse abil.
- Mitel – VoIP, analoog, digitaal ja DECT telefonid. Klassikaline funktsionaalne kõneside koos kõnekonverentsiga.
- kõnesalvestus
- Wildix
- RAMP
- Erilahendused (koostöös kolmandate osapooltega)
- videolahendused
- kirjalik suhtlus, SMS
- ticketing
Esecomi lahendused töötavad kõikide Eesti sideoperaatorite võrkudes. Klient saab soovitud teenusepakkuja numbreid, ühendusi ja hinnapakette koos meie lahendustega kasutada.
Kus kohtutakse enda klientidega kõige tihedamini? Ettevõtte avalikul veeblehel ja sotsiaalmeedias! Suurendage müüki ja lihtsustage kliendikogemust otsesuhtlusega just nendest kanalitest: otsekõne numbrit valimata, videokõne, veebiseminar, chat või otsepöördumine süsteemsesse ticketingi. Õige suhtluslahendus suurendab teie ettevõtte edu!
Mis on teile parim suhtluslahendus? Küsi kohe järgi ja leiame koos lahenduse!