Kõik perearstikeskusesse jõudvad kõned on ühtmoodi tähtsad. Seetõttu on oluline, et patsientidel on info selle kohta, millal arst või õde telefoni teel kättesaadav on. Selle tagamiseks vajab perearstikeskus keskkonda, mille abil tagada kõnede vastamine lubatud aegadel ja info kättesaadavus patsiendile. Mure lahenduseks on ideaalne kõnekeskus perearstikeskusele Wildix!
Seadistame kaasaegse kõnekeskuse, paigaldame vajalikud seadmed ja koolitame töötajaid. Perearstikeskuse töötaja määrab ühe nupuvajutusega ajad, millal ta on valmis kõnedele vastama. Kõnekeskus hoolitseb kõnejärjekordade ja -teadete eest. Abiks on IVR ehk häälteated, mis teavitavad helistajat tööaegadest ja järjekordadest. Samuti on võimalik saata helistajale automaatne SMS, millega patsienti näiteks iseteeninduse võimalusest teavitada (nt eperearstikeskus.ee). Pereõed ja -arstid valivad tööks sobivad seadmed ise – lauatelefon, mobiil, kaasaskantav telefon, juhtmega või juhtmevabad kõrvaklapid.
“Piisab peakomplektist, et kõnele vastata ja samal ajal on käed vabad, et näiteks patsiendile aega kirja panna või tema tervisemure üles kirjutada, “ kirjeldas Riisipere Tervisekeskuse perearst Ene Arro (Eesti Haigekassa, 2023)*.
“Vajadusel saab kõnesid suunata ning kõnelogi salvestub arvutisse ka selle aja kohta, kui ükski vastaja pole kättesaadav,” tõi näiteid perearst Arro, kelle sõnul on teenuse eeliseks ka see, et kui üks liin on hõivatud, saab teise telefoniga siiski samal ajal välja helistada (Eesti Haigekassa, 2023)*.
Pakett | Hind |
Minipakett ühe kontoga | alates 24,75 €/kuu */** |
Stardipakett kahe kontoga | alates 59,75 €/kuu * |
Lisakasutaja Stardipaketile | alates 9,75 €/kuu |
Töö efektiivsuse jälgimiseks ja tagasiside andmiseks on võimalik näha kõnekeskuse kasutajate kohta kõikvõimalikku statistikat – sisenevate kõnede arv, vastatud kõnede arv, vastamata kõnede arv ja protsent, töövälisel ajal sisenenud kõnede arv, populaarseimad helistamise ajad ja palju muud. Wildixi kõnekeskuse kasutajaid on erinevates Eesti perearstikeskustes 2023. aasta oktoobrikuu seisuga 205.
Liituge Wildixi kõnekeskusega, kasutades parimaid töövahendeid ning säästes igakuiselt nii aega, närve kui ka raha!
Võtke meiega ühendust ning teeme praktikumi, mille käigus vaatame üle teie soovid ning tutvustame Wildixi kõnekeskuse funktsioone ning töövahendeid ja mängime läbi võimalikud kõnekeskuse töös tekkivad olukorrad. Oleme alati abiks käivitusprotsessil ja süsteemi juurutamisel ning kõikide jooksvate küsimuste korral ka pärast Wildixi kõnekeskuse paigaldust. Lisavõimalusena pakume tasuta seadmete testimist, et iga perearst ja -õde leiaks endale sobivaimad töövahendid.
Täida allolev demo tellimise vorm või küsi lisa ning broneeri endale koosolek Esecomi müügijuhiga otse tema kalendri kontaktikaardilt.
*Loe ka täispikka artiklit Eesti Haigekassa koduleheküljelt.