Ticketing ehk kliendipöördumiste haldamise süsteem
Kliendipöördumise haldamise süsteemi rahvusvaheliselt tuntud nimetus on ticketing või eestipäraselt piletite/pöördumiste süsteem. Ticketing süsteemi kasutamine tagab selle, et ükski kliendi pöördumine ei jääks tähelepanuta. Samuti välistatakse olukord, kus ühe pöördumisega tegelevad samal ajal mitu töötajat, sest ticket ehk pilet saab olla korraga ainult ühe inimese käes. Avatud protokollid võimaldavad integreerida kliendipöördumiste töövahendeid ka CRM andmebaasidega.
Esecom pakub lahendusi mitme erineva süsteemi baasil:
- Zammad ticketing lahendus on lihtne ja taskukohane platvorm, et alustada süsteemset kirjalike pöördumiste käsitlemist (näiteks senise Microsoft Outlooki asemel). Lahendus tagab selle, et ühelegi kliendipöördumisele ei ununeks vastata. Zammad koondab ühte tervikvaatesse kliendiga toimunud kirjavahetuse – nii hetkel käsitletava pöördumise kui ka pöördumiste ajaloo. Lisavõimalusena saab Zammadile juurde liita Wildixi kõnekeskuse, chat‘i, SMSid, Facebooki ja Twitteri. Zammad ticketing süsteemi saab majutada ka kliendi enda serveris.
- vTiger CRM koos Wildix lahendusega võimaldab luua kõnest ticketi, mille saab lisada vTiger CRM andmebaasi. Võimalik on siduda kõik ühe kliendiga seotud erinevad tegevused (kõne, e-kiri, chat, sotsiaalmeedia) ümber konkreetse kliendikohase kaardi vTiger CRM andmebaasis. Rohkem infot vTiger CRM lahenduse kohta koos kõneside osaga saab lugeda siit ja siit.
- Frontstage ticketing moodul võimaldab kõnede ja kirjalike pöördumiste süsteemset käsitlemist. Tööakna vaated ja väljad programmeeritakse täpselt kliendi soovidele vastavalt. Fronstage on võimekas ja laia funktsionaalsusega kontaktikeskuse ning kliendipöördumiste käsitlemise terviklahendus. Frontstage ei ole CRM, kuid lahendust on võimalik siduda erinevate CRM kliendibaasidega. Rohkem infot FrontStage’i kohta saab lugeda siit ja tootja kodulehelt siit.
- Wildix koos Freshdeski või Zendeski lahendusega võimaldab lisaks kirjalikele kliendipöördumistele nendes keskkondades käsitleda ka kõneringi kõnesid. Neid globaalseid pilvepõhiseid lahendusi saab lihtsalt kasutada koos Wildixi kõnekeskusega. Üheks võimalikuks lahenduseks on Zendesk+Wildix integratsioon ja teiseks Freshdesk+Wildix integratsioon. See annab klienditeenindajale võimaluse kogu kliendisuhtlust ühes arvutiakna vaates käsitleda – kõnele vastata, pöördumise luua, info kirja panna ning pöördumist kuni selle lõpliku lahendamiseni jälgida. Kui kliendiga lõpuni tegeletud, saab ticketi lahendatuks märkida ning see kaob töölaualt. FreshDeskis ja Zendeskis on võimalik lahendada nii e-kirja kui erinevate sotsiaalmeedia kanalite kaudu tulnud pöördumisi.