Wildix on uue põlvkonna tööalane suhtlussüsteem. See on nii mitmekesine otsesuhtlus kodulehelt, kõneside ja kõnekeskus, kõnesalvestus, kõnekeskuse töötaja koolitus, videokõne, veebiseminari keskkond, chat kui ka e-kalendri järgi telefonikõne juhtimine.
Rohkem infot võimaluste kohta leiad nii Esecomi kui ka Wildixi kodulehelt.
Mitel MiVoice MX-One on IP-põhine ettevõttekeskne kommunikatsioonisüsteem (IP-PBX), mis võimaldab ühte süsteemi seotuna kasutada erinevaid töövahendeid, alates VoIP-telefonidest, -tarkvarast, IP-DECT võrgust, mobiiltelefonide liidestamisest kuni tava-DECTi, süsteemitelefoni või lihtsa analoogtelefoni ja faksini välja. Mitel MiVoice MX-One platvormile saab liita täiendavaid tava- ja erilahendusi, näiteks kõnekeskusena kõrgtasemel Mitel MiCC Enterprise kontaktikeskust (kõne, e-kirjad, chat) ning ka tarkvaralahendusi MiV-CR kõnesalvestuseks ja pilvepõhiseks grupitööks – MiCollab või MiTeam.
Uuemat infot MiVoice MX-One ning MiCC Enterprise kontaktikeskuse kohta on lihtne leida Miteli kodulehelt.
FrontStage – intelligentne kontaktikeskus võimaldab sobiva lahenduste komplekti vastavalt kliendi soovidele kokku panna. Lahendus pakub interaktiivset kasutaja moodulit, kõnede moodulit, e-mailide moodulit, ticketing ehk kliendipöördumiste käsitlemise moodulit, chati ehk vestluse moodulit ja tööaja graafiku planeerimise moodulit.
Rohkem infot FrontStage’i kohta leiad nende enda kodulehelt.
Freshdesk – Freshworks tooteperekonna lahendus klienditeeninduses kirjalike pöördumiste süsteemseks ehk ticketingi-põhiseks haldamiseks. Freshdesk võetakse organisatsioonides kasutusele enamjaolt juhul, kui e-posti tavalahendused ei taga enam head klienditeeninduse taset ning personaalsed või jagatud e-postkastid ei paku klienditeenindajatele piisavalt töömugavust ja efektiivsust. Freshdeski saab siduda Wildixi kõnelahendusega ühtseks kontaktikeskuse terviklahenduseks.
Rohkem infot on leitav nii meie kui Freshdeski kodulehelt.
FreshSales – FreshWorks tooteperekonna müügi ja CRMi lahendus. FreshSales eeliseks on läbi tervikliku FreshWorksi tooteperekonna luua ühine andmebaas ja integratsioon kliendipöördumiste osakonna (FreshDesk), suhtlusosakonna (Freshdesk Messaging), kliendisuhtluse tarkvara ja e-posti turunduskampaaniate (Freshsales Suite ja FreshMarketer) vahel.
Wizywebinar – veebiseminaride läbiviimise tarkvara, mida saab rentida kas kuutasupõhiselt või vajadusel ka vaid üheks korraks. Ühekordsel rentimisel soovitame lahendust rentida koos Esecomi poolt soovitatud spetsialistiga, et nii ettevalmistusel (kutsed, registreerimised, paroolid) kui ka seminari toimumisajal (tehnilised küsimused, osalejate vahetused) kulgeks kõik sujuvalt ja pingevabalt.
Esecom saab seminari korraldamiseks pakkuda ka konverentsiruumi ning heal tasemel heli- ja kaameralahendusi.