Zammad on loodud selleks, et kliendipöördumiste, eelkõige kirjalike pöördumiste, haldamine lihtsaks ja sujuvaks muuta. Kuigi funktsioone ja võimalusi on Zammadil palju, siis on need kõik lihtsasti seadistatavad ja kasutatavad. Zammad muudab e-kirjade ja chatide haldamise lihtsaks ja nauditavaks kõikidele osapooltele.
- Muudatuste ajalugu – iga pileti juures on näha, kes ja millal muudatusi teinud on.
- Teadmistebaas – lisage kogu vajalik info teadmistebaasi, et see oleks agentidele ja soovi korral ka klientidele mugavalt kättesaadav.
- Grupid – loo erinevaid gruppe, et tiimi tööjaotust hallata ja lihtsustada.
- Kohandatavad väljad – looge piletitele, kasutajatele ja organisatsioonidele väljad täpselt nii nagu ise soovite.
- Kiired muudatused – kõik tehtud muudatused salvestuvad kohe, et keegi ei peaks topelt tööd tegema.
- Konfliktihoiatus – Zammad näitab kohe, kui kaks agenti ühte ja sama piletit muuta proovivad.
- Märgistamine – märgista kolleeg, kellega infot jagada soovid ja ta saab selle kohta teate.
- Individuaalsed nimekirjad ja ülevaated – administraator saab luua erinevatele meeskondadele erinevad vaated vastavalt iga tiimi vajadustele.
- Nutikas vestlus – lihtsa ülesehitusega vestlusakna abil saate pöördumistele vastata 7 korda kiiremini kui e-kirjaga.
- Mitmekeelsus – Zammadi veebirakendus toetab rohkem kui 40 keelt, valige lihtsalt soovitud keel ja alustage tööd.
- Bränding – lisage Zammadisse enda ettevõtte logo ja kujundage ise ka meiliallkirjad.
- Rööprähklemine – agent saab mitut dokumenti (piletit, kasutajat, organisatsiooni) korraga avatuna hoida, ilma et peaks brauseriakent vahetama.
- Automaatne salvestamine – teie viimased tegevused salvestatakse automaatselt, ka siis kui brauseri akna kogemata sulgete.
- Tekstimoodulid – kasutage valmisvastuseid ja ärge tehke topelt tööd.
- Teksti esiletoomine – unustage märkmepaberid, kasutage oluliste märksõnade või lõikude märgistamiseks värvilisi markereid otse Zammadi ekraanil.
- Märksõnad – loo enda märksõnad, et pileteid lihtsasti kategoriseerida, see teeb piletite leidmise ülilihtsaks ja kindlustab, et teil on alati ülevaade.
- Täisteksti otsing – otsite nõela heinakuhjast? Pole probleemi, Zammad otsib nii piletitest, nende manustest kui ka igalt poolt mujalt. Lisaks on Zammadi otsing kiire.
- Piletite liitmine ja lahutamine – tee lihtsasti ühest piletist kaks või kahest piletist üks.
- Piletite kategoriseerimine – määrake põhipilet, kuhu alla saate liita töö alametappe.
- Asendaja – kui olete puhkusel või haige, siis määrake endale asendaja, nii lähevad piletid otse talle ja ükski pöördumine ei jää tähelepanuta.
- Kontakti profiil – igal kontaktil on enda profiil, kust leiate info nii nende kontaktandmete kui ka pöördumiste kohta.
- Ettevõtte profiil – organisatsiooni lehelt leiate kõik sellega seonduva – kontaktisikud, piletid, pöördumiste statistika jne.
- Infokuva – pealeht annab ülevaate pöördumistega toimuva kohta, sealt saab hea ülevaate ka siis, kui olete mõnda aega töölt eemal olnud.
- Kliendiliides – pärast pileti loomist on võimalik kliendil selle staatust kliendiliidese kaudu jälgida, nii on kõigil toimuvast ülevaade.
- Mobiilivaade – kogu töölaud mugavalt mobiilis, ilma äppi alla laadimata.
- VIP – kasutage VIP-ide märkimist, et esile tuua ettevõtted ja kliendid, kes on eriti olulised.
- Ajakulu arvestus – Zammadiga saad kontrollida, kui kaua mingi piletiga töötamine aega võttis, nii muutub tööaja planeerimine lihtsamaks.
- SLA – lihtsa seadistusega saad määrata piletite lahendamise ajad, nii et kõik kliendid saaksid kiiresti vastused.
- Turvalisus – Zammad toetab turvalist ja usaldusväärset tööd, näiteks krüpteeritud e-posti, paroolinõuete, kasutajaõiguste reguleerimise ja palju muuga.
- SSO – lihtne ühe klõpsuga sisselogimine, et tööd saaks alustada kiiresti ja sujuvalt.
- Väline autentimine – saate sisse logida ka kolmandate osapoolte kaudu nagu Facebook, LinkedIn, Google, X vms.
- Kaheastmeline autentimine – et kontod oleksid kindlalt kaitstud.
- Rest API – Zammad võimaldab APIga ka teiste programmide ühendamist ühte keskkonda.
- LDAP-integratsioon – keskne kasutajate ja õiguste haldamine, saate olemasoleva LDAPi lihtsasti Zammadiga ühendada.
- Zammad Migrator – selle abil on võimalik info eelmisest piletisüsteemist, nt Freshdeskist, Zendeskist, kaasa võtta.
Lisaks on võimalikud mitmed integratsioonid paljude erinevate programmidega.
Loe kõikide funktsioonide kohta lähemalt Zammadi kodulehelt.