Tänapäeva valguskiirusel muutuvas maailmas on klienditeeninduses lisaks silmast silma suhtlusele väga suur roll nii kirjalikul suhtlusel kui ka kõneteenindusel. Selle osas tuleb appi Esecom! Aitame kaardistada Sinu ettevõtte vajadused ja leiame parima lahenduse klientide kvaliteetseks teenindamiseks. Ikka nii, et klienditeenindaja jaoks oleks kõik võimalikult läbipaistev ja loogiline ning juhil oleks olukorrast selge statistiline ülevaade.
Sel aastal osaleb Esecom toetaja ja koostööpartnerina Äripäeva teeninduskonverentsil “Minu PAREM Mina”. Kõikidel huvilistel on võimalik tulla ka meie praktikumile, kus tutvustame päris elust võetud praktiliste näidete abil Wildixi kõnelahendust ja selle funktsioone. Loe lähemalt, mis on Wildix?
Tutvu teeninduskonverentsi ajakavaga ja osta pilet SIIT! Konverentsil näeme!
*Kui konverents siiski kuidagi ajakavasse ei mahu, siis helista või kirjuta meile otse kodulehelt ja leiame koos teile sobiva suhtluslahenduse.