Teenustööde hinnakiri

Hinnakiri

Töö

Hind käibemaksuta (€)

Ühik

Kaughaldusega tarkvara seadistamine, muudatuste tegemine, seadmete seadistamine Esecomis

37,00

30 minutit

Kliendi juures tarkvara seadistamine, muudatused, paigaldus, koolitus

60,00

30 minutit

Tarkvara või eriotstarbelise integratsiooni arendustöö

85,00

tund

Heliteate salvestamine ja seadistamine

15

1 tk

Kullerteenus ostetud kaubale (Eesti piires)

9,00

kord

Sõidukulu kliendi juurde väljaspool Tallinna

0,40

kilomeeter

Lisainfo

 

  • Tööd arvestatakse 30 minuti täpsusega.
  • Pikemate tööde puhul (üle kahe tunni) tehakse projektipõhine pakkumine.
  • Töövälisel ajal (E–R 17.00–9.00, puhkepäevadel, riiklikel pühadel) on tööde hinnakoefitsient 2.
  • Tööde kiirtellimuse puhul (ka rike) rakendub hinnakoefitsient 2 kliendile, kellel puudub hooldusleping.
  • Kiirtellimus võetakse täitmisele kahe tunni jooksul. Kiirtellimus lepitakse kokku mõlema poole nõusolekul (s.t klient peab olema nõus lisatasuga ning täitjal peab olema ressurssi erakorralise töö täitmiseks).
  • Hinnad on antud ühe spetsialisti kohta. Näiteks kui töö tegemiseks on vaja kahte spetsialisti, siis hind kahekordistub.
  • Üks heliteade on kuni 20 sekundi pikkune fail, mille salvestame ja laeme kokkulepitud ajal üles kõnekeskuse IVR-süsteemi.

Hindadele lisandub 20% käibemaks.

 

Hoolduslepingud

Esecomi turustatavad keskjaamad ja tarkvaralahendused vajavad kindlasti ka jooksvaid seadete muutmise teenuseid, korralist hooldust ning vajadusel kiiret veateadete kõrvaldamist. Esecomi kliendid võivad nimetatud teenuseid tellida kas ühekordselt või püsiva hoolduslepinguna.

Pakume kahte standardset hoolduslepingut:

Hoolduslepingu baasteenuspakett Esecom International OÜ kliendile:

  • tasuta kõik programmeerimistööd kaughooldusmodemi teel ja olemasoleva versiooni paranduspakettide lisamine (kui versioon on toetatud);
  • tasuta tööd (On-Site) kliendi juures;
  • tasuta versioonide uuenduspaketid kaasaegseimale tasemele, sisaldades ka versioonimuudatuse tarkvara ja riistvara maksumust (eraldi kokkuleppel);
  • süsteemi veateadete kõrvaldamise alustamine kuni 4-tunnise reageerimisajaga valitud ajavahemiku jooksul;
  •  keskjaama profülaktika kaughooldusmodemi teel 1 kord kvartalis paranduspakette;

Laiendatud seadmete garantiileping (vaid koos teenuslepingu paketiga) Esecom International OÜ kliendile:

  • varuosade saadavus, asendamine ning asendamistöö kohe;
  • Esecomi maale toodud seadmete tasuta vahetus ja asendamine rikke korral. See kehtib ka juhul, kui ei ole tegu nn garantiiremondiga (nt seade saab kahjustada kasutaja süül, seadme garantiitähtaeg on möödas vms.);

Hoolduslepingu maksumus sõltub seadmete või lahenduste tüübist, konfiguratsioonist ja abonentmahu suurusest.